Alternativní text k logu

|< 1 2 3 > >|

Pelé

27. 1. 2011

Jak jsme avízovali na našem webu, dnes se uskutečnila návštěva u Pelého. Filmaři pořídili záběry do dokumentu, Pelé podepsal cenné relikvie. O podrobnostech Vás budeme v nejbližší době informovat. Více fotografií můžete shlédnout ve fotogalerii. Středa již od rána probíhala ve znamení našeho plánovaného setkání s Pelém. Na všech členech televizního štábu, stejně jako na mně, bylo od rána vidět určité napětí, mírná nervozita, neboť jsme si všichni uvědomovali, že jsme stejně jako u výstupu na…

Reportáž z cesty za Pelém, Sao Paulo, den D

26. 1. 2011

Zdravím vás všechny již ze Sao Paula, i když všechno mohlo být jinak. Z Ria jsem odlétal v půl čtvrté odpoledne za krásného počasí a přestože Sao Paulo je jen hodinu letu od Ria (cca 500 km), tak se počasí za letu, především pak nad Sao Paulem hodně změnilo k horšímu. Naše letadlo udělalo nad Sao Paulem 3 velké okruhy a pak nám kapitán oznámil, že vzhledem k prudké bouři přímo nad letištěm, se vracíme do Ria. V ten moment se o mě pokoušely mrákoty, protože mi bylo jasné, jak obtížné bude sehnat…

Reportáž z cesty k Pelému - Rio de Janeiro

25. 1. 2011

Zdravím všechny z dalšího pokračování cesty za Pelém, tentokrát z krátké zastávky v Rio de Janeiro.Hned na začátku musím říci, že mě zaskočilo počasí, protože dle předpovědi mělo být něco mezi 28-30 stupni Celsia, ale skutečnost byla taková, že v neděli odpoledne dosáhla oficiální teplota ve stínu (dle místních novin, které o tom psali z pondělí) 38,4 C. Bylo to doslova úděsné. proto jsem byl rád,že výpravu za fotbalem, konkrétně na stadion Maracaná jsem si nechal až na pondělí, kdy mělo…

Reporáž z cesty k Pelému, 1. den

24. 1. 2011

Jak jsme slíbili, připravili jsme pro návštěvníky našeho webu informace z cesty za Pelém. Zpravodajem je Pavel Červený, vyslanec Josefa Masopusta a vedoucí výpravy. První zastávkou byla Barcelona, kde byly dojednány některé podrobnosti s vedením EFPA (Sports Group of European Former Professional. Football Players), a to s pány Ramonem Alfonsedou (President)- na fotce menší a Eduardo Juanem, který je zodpovědný za rozvoj celé asociace, především pak přijímání nových členů. Potvrdili, že oba…

KPJM vyslal TV štáb do Brazílie

22. 1. 2011

V sobotu ráno odcestovala z ruzyňského letiště v Praze tříčlenná výprava do Brazílie. Cestu organizuje a hradí  jeden z hlavních partnerů projektu JM80. Klub přátel Josefa Masopusta natáčení filmu inicioval a jako partner ČT se  na natáčení dokumentárního filmu o Josefu Masopustovi podílí. Jiří Hora, předseda výkonného výboru KPJM, zůstal vzhledem k pracovnímu vytížení v ČR a pozici vedoucího výpravy tak převzal Pavel Červený, zástupce generálního marketingového partnera projektu. Cílem cesty…

Tisková konference v hotelu Ambassador - Zlatá husa

18. 1. 2011

Tiskové prohlášení Klubu přátel Josefa Masopusta o.s. a pozvánka na tiskovou konferenci ze dne 11.1.2011 Dne 9.2.2011, oslaví 80. narozeniny fotbalová legenda Josef Masopust, držitel Zlatého míče pro nejlepšího fotbalistu Evropy za rok 1962. K tomuto výročí vydává Klub přátel Josefa Masopusta o.s. (dále jen KPJM) následující tiskové prohlášení: KPJM je autorem a na základě smlouvy o výhradním zastoupení i organizátorem projektu Josef Masopust 80 (dále jen projekt JM80), jehož cílem je zajištění…

Oslava 79. narozenin v pražském hotelu Diplomat

9. 2. 2010

U příležitosti 79. narozenin pana Masopusta zorganizoval KPJM oslavu v restauraci pražského hotelu Diplomat. V přátelské atmosféře se hovořilo zejména o fotbale. Ivan Hašek, Antonín Panenka, Jan Berger, Miroslav Příložný a další známá fotbalová jména mají k fotbalovému míči pořád stejně blízko jako v dobách, kdy byli aktivními účastníky sportovních utkání. Video ze setkání najdete zde.